Postępowanie reklamacyjne

  1. Użytkownik i Klient mogą złożyć reklamację, jeżeli usługi przewidziane w Regulaminie Sklepu nie są realizowane przez PW BEJ lub są realizowane w sposób niezgodny z postanowieniami Regulaminu.

  2. Reklamacja Klienta lub Użytkownika w związku z niezgodnością Produktu z Umową Sprzedaży może zostać złożona PW BEJ za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres sklep@e-bej.pl i powinna określać co najmniej:
    * dane Klienta lub Użytkownika umożliwiające kontakt z nim oraz jego identyfikację jako Klienta lub Użytkownika;
    * zarzuty do przesłanego Produktu stanowiącego przedmiot Umowy Sprzedaży;
    * okoliczności uzasadniające reklamację;
    * żądany przez Klienta lub Użytkownika sposób usunięcia zarzucanego naruszenia (przesłanie Produktu zgodnego z treścią Umowy Sprzedaży, obniżenie ceny, zwrot ceny).

  3. PW BEJ udzieli elektronicznej odpowiedzi na reklamację na adres wskazany przez Klienta lub Użytkownika w chwili składania Oferty, w terminie nieprzekraczającym 14 dni od dnia otrzymania reklamacji. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia przed rozpatrzeniem reklamacji, PW BEJ zwraca się do Klienta lub Użytkownika o ich uzupełnienie we wskazanym zakresie.